Wednesday, February 2, 2011

cinta dan hidup



(cinta dan hidup )

aku hidup untuk siapa?
kau hidup untuk siapa?
cinta ku untuk siapa ?
cinta mu untuk siapa ?

sia -sia hidup ini jika mensia -siakan kehidupan yang di beri
sia -sia cinta ini jika mensia-siakan cinta yang telah ada

kemana harus dituju andai hidup tak punya siapa
kemana harus diberi andai cinta tak di punyai

kau mengetahuinya tak perlu kau cuba sembunyikan
apa yang telah wujud di hati mu
kau tahu dan ku jua tahu betapa dalam nya cinta mu dan cinta ku
tak perlu dibendung lagi rasa itu
walau apa kan menghalang pasti cinta ini kan terjalin
biar kita tak tahu jalan di depan tapi kau dan aku
tak terpisahkan.
tetap kan bersama..
tak perlu kau sembunyikan
tak perlu kau takutkan
ku kan setia menyintai mu
dan kau kan setia menyintai ku..

hidup dan cinta punya kita
dan kita punya hidup dan cinta yang harus dijaga dan disemai
harus dipupuk dengan kasih sayang yang dalam
harus dibelai dan disentuh kian erat

meskipun kau dan aku tak tersentuhkan
meskipun kau dan aku tak bertemu bersatu jasad
tapi tak perlu disembunyikan setiap rasa yang telah ada
antara kau dan aku..
tak perlu berbalah tuk cuba menghindar dari orang lain
kerna tak kan bisa berbuat apa-apa
harusnya kita terus kan jua cinta dan hidup ini

hidup ku untuk mu..
hidup mu untuk ku..
cinta ku untuk mu..
cinta mu untuk ku..
itu pasti....♥♥♥

No comments:

Post a Comment