Saturday, January 8, 2011

INILAH KITA

semalam kau dan aku berbicara
tentang perasaan kita
kita luahkan segala apa yang terpendam
dan semalam sejarah dalam hidup kita
apa maknanya perasaan kita
kita tak mampu terus melangkah menghadapi
arus rasa sebagai seorang kekasih
semalam kau dan aku berbicara
tentang perasaan kita
tiada lagi ada rasa cinta antara kita
antara kita tak akan pernah dapat meneruskan
rasa cinta itu lantaran tiada ada rasa persafahaman
antara kita sebagai seorang kekasih
semalam kau dan aku berbicara
meluahkan segala maknanya..
tiada ada maksud untuk membuat kita sama-sama
terluka ..kecewa..derita..
bila semalam antara kita telah terungkap
tentang maknanya sebuah hubungan
semalam kau dan aku berbicara
serasanya kita hanya dapat menjadi
seorang SAHABAT sahaja..
kerna itulah yang mampu antara kita lakukan.
maafkan aku kerna telah membuatmu berharap
lebih dari sepatutnya tentang perasaan kita bersama
maafkan aku kerna membuatkan kau menangisi segala apa yang telah terungkap


PERASAAN SAYANG YANG ADA
DIANTARA KITA HANYA SAYANG SEORANG SAHABAT
MAAFKAN AKU DUHAI KAU YANG BERNAMA SAHABAT.


KAU TETAP KU SAYANG..
SAYANG SEBAGAI SAHABATKU.


No comments:

Post a Comment