Sunday, January 9, 2011

KENAPA DAN MENGAPA


apa lagi yang harus aku lakukan
apa lagi yang mampu aku lakukan
kenapa saat ini kau seakan mula menjauh dariku
cuba katakan apa salahku padamu
cuba katakan kiranya
aku tak layan kau dengan baik

kenapa kau dan aku seakan tak pernah kenal
mula kau dan aku amat mesra
tapi kenapa saat ini
ketika ini kau seakan tak mengenaliku

cuba kau katakan
jangan asyik kau berdiam
jika kau tak suka lepaskan aku
jangan seksa aku andainya kau dah  tak suka  padaku

apa maknanya sayang
jika aku kau tak indahkan
apa maknanya cinta
jika aku hanya kau persiakan
lepaskan aku..
biar aku hidup bebas dari
derita hidup bersamamu

kenapa..
mengapa...
hanya sekejap saja
rasa sayang mu padaku
mengapa...
harus hanya aku
saja yang pertahankan
rasa cinta ku padamu
tolong jangan anggap aku
hanya barang mainanmu..
bila kau suka kau peluk erat diriku

bila kau tak suka aku
kau buat aku seolah -olah
tiada didepanmu
apa ertinya semua ini..

No comments:

Post a Comment