Saturday, January 8, 2011

SETIAP SAATKU



setiap kali terbangun dari tidurku
yang aku tahu aku hanya teringatkanmu
bagaimana harus ku lakukan tuk bisa melupakanmu
hati ini hanya tukmu
sayang ini hanya buatmu
aku ikhlas tuk bertahan meyayangimu
setiap saatku
walau ku tahu aku akan terus terseksa
lantaran aku terlanjur sayang padamu
biar ku derita akan aku teruskan jua
kerna ku telah terlanjur cinta padamu
akan ku terus meyayangimu tanpa jemu
setiap saat kenangan kau dan aku
bina bersama akan menguatkan lagi rasa
ini tuk mengingati
tuk merindui
tuk meyayangimu setiap nafasku
setiap nadiku..
akan sentiasa ada namamu dalam hatiku 

menyintaimu setulus hatiku
meyayangimu sejujur nya hatiku
merinduimu semampunya hidupku
selagi ada nafasku
selagi itu ku CINTA dan SAYANG kanmu...
 

No comments:

Post a Comment